Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Κυπραίοι οδηγοί μάνα μου μάνα μου...

Τα νεύρα μου πλέον....!

8:00 η ώρα το πρωί και ξεκινάμε να πάμε στη σχολή...Με το μάτι ίσα ίσα να ανοίγει...και να βιάζεσαι διότι έχεις αργήσει στο μάθημα!

Προσπαθείς να βρείς χώρο να παρκάρεις στο Frederick και σκέφτεσαι..άραγε έμεινε χώρος και για σένα να τρυπώσεις...; ΜΕ λίγη τύχη κάτι θα βρεθεί... Πάμε σημειωτό και η ώρα πήγε 8:45...

Φτάνουμε στο χώρο της σχολής. Μπροστά μου ένα επιβατικό αυτοκίνητο σταματά...Μένω με την πρώτη και περιμένω να ξεκινήσει... Ξαφνικά βάζει ΟΠΙΣΘΕΝ! Χαλλόουυυυυυυυυυ πίσω μου έχει άλλους εν να μου την δώκει! Κορνάρω...τπτ ανενόχλητος έρχεται... Πίσω μου αυτοκίνητο, αντίθετο ρεύμα αυτοκίνητο εγώ να κορνάρω και να περιμένω το ΜΠΑΜ! Λέω τουλάχιστον αν χτυπήσει να χτυπήσει μόνο μπροστά να μην χτυπήσω κι από πίσω...

ΜΠΑΜ και κατεβαίνει:

-Δεν έβλεπες ότι έκανα όπισθεν;

-Χαλλόυυυυ! Ήμουν πίσω σου, ούτε κοίταξες, έβαλες όπισθεν, σου κορνάρω, στην κοσμάρα σου και με ρωτάς ΑΝ ΣΕ ΕΒΛΕΠΑΑΑΑ;;;!!!!

Το δικό μου γρατσουνιά είχε μόνο πάνω στους αριθμούς εγγραφής, το δικό του πήγε μέσα ο προφυλακτήρας και μου λέει:

-Έκαμες μου και ζημιά

-Έβαλες όπισθεν φταίω και από πάνω! ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ. Λάμνε γιε μου...

Χωκατοκυπραίε που έφταιξα κιόλας...Να βγείς και αθώα περιστέρα!

ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ = ΚΥΝΔΙΝΟΣ ! ALERT! CAUTION! (Στρίψε μόλις τον δείς...)


αναρτήθηκε από: http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Blog&file=page&op=viewPost&pid=20616

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου